Myyntialue

Verkkokaupassamme myytävillä olevia tuotteita toimitetaan vain Suomen alueelle. Jos olet kiinnostunut tilaamaan tuotteitamme myös ulkomaille, ole yhteydessä meihin s-postitse: verkkokauppa@zoomdesign.fi Selvitämme tällöin mahdollisuutta toimittaa tuotteitamme kyseiseen maahan.

Toimitustavat

Lähetysten toimittamiseen käytetään Suomen Postia. Toimitukset pyritään lähettämään muutaman arkipäivän sisällä. Saat saapumisilmoituksen lähetyksen saapumisesta matkapuhelimeesi. Halutessasi voit valita toimitustavaksi myymälästä noudon, jolloin postituskulut ovat 0,00 €. Tuotteet ovat noudettavissa myymälästämme seuraavana avoinna olevana arkipäivänä. 

Toimituskulut

Toimituksiin lisätään postituskulut 6,90 €. Jos tuote on Tilaustuote, esim. suuri tai isokokoinen huonekalu, kuljetusmaksu selvitetään tapauskohtaisesti. Tästä on erityismaininta tuotteen kohdalla.

Toimitusaika

Pyrimme toimittamaan tilaukset n. 2-5 arkipäivän kuluessa tilauspäivästä. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on päässyt loppumaan, ilmoitamme siitä välittömästi. Tilaukset pyritään lähettämään täydellisinä. Halutessasi lähetämme koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Alennusmyyntien ja kampanjoiden aikana postitusaika saattaa venyä 5-7 päivään. Myymälästä sovittujen noutojen noutoaika on seuraavana aukiolopäivänä. 

Tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on sovittava kanssamme aina etukäteen. Tavoitat meidät s-postilla verkkokauppa@zoomdesign.fi tai puhelimitse 040 531 2536. Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus ei koske Tilaustuotteita, esim. huonekaluja, ellei tuotteessa ole valmistusvirhettä. Vaihto- / Palautuspostituskulut tulevat asiakkaan maksettavaksi. Myymälästä noutona tilattujen tuotteiden palautus myymälään. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuotteen hintalappu tulee olla kiinni tuotteessa. Pakkaathan palautukset huolellisesti, mielellään niissä pakkauksissa jossa ne ovat saapuneetkin. Emme palauta rahoja tuotteista, jos tuote on pakattu huonosti ja se rikkoontuu matkalla. Huomioithan esim. kenkiä palauttaessasi, että kenkälaatikkoon ei saa liimata postin tarroja, vaan se kuuluu pakata niin että kenkälaatikko säilyy vahingoittumana uudelleen myyntiin.  Jos mukana on tullut kaupanpäällisiä, on ne myös palautettava.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on vastaanotettu, käsitelty ja hyväksytty, informoimme Paytrailia ja palautus suoritetaan valitulle maksutavalle. Palauttaessa tuotteita on tärkeää huomioida että Vaihto- / Palautuspostituskulut tulevat asiakkaan maksettavaksi. Asiakassopimustunnuksemme on tarkoitettu ainoastaan reklamaatioita varten. Jos asiakassopimustunnustamme on käytetty väärin palautuksiin, veloitamme siitä erillisen 20 euron maksun. Vähennämme tällöin 20 € määrän palautettavasta summasta.

Huom!

Toimituksen noutamatta jättäminen ei vastaa tilauksen palautusta. Noutamatta jätettyjen toimitusten kaikki toteutuneet postikulut sekä ylimääräiset muut kulut veloitetaan asiakkaalta aina ennen rahojen palauttamista. Noutamattoman toimituksen uudelleenlähetyksestä perimme uuden postitusmaksun 6,90 €.

Reklamaatiotilanteet

Jos asiakas huomaa tuotteen olevan viallinen, on reklamaatio tehtävä meille välittömästi joko s-postitse verkkokauppa@zoomdesign.fi tai puhelimitse p. 040 531 2536. Reklamointiaika tuotteen ostohetkestä on 14 päivää.

ONGELMATILANTEET KULJETUKSESSA SEKÄ VIALLISET TUOTTEET

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen verkkokauppa@zoomdesign.fi, puhelimitse 040 531 2536.  Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postin toimipisteeseen.

Lisätty ostoskoriin